top of page
חיפוש
  • info492493

מה המחיר של אוהלי גלמפינג?

עודכן: 15 באפר׳

יוקר המחיה מרקיע שחקים ובמרוצת החיים והשגרה השוחקת אנשים מחפשים כמה רגעים של שקט ומנוחה כדי להצליח לנוח ולחזור לשגרת חייהם – למרבה האכזבה, פעמים רבות, האופציה לחופשה כמו בסרטים לא באמת אפשרית בגלל מגבלות התקציב... אז איך אפשר בכל זאת לבלות בחופשה שתספק קצת אסקפיזם ותוציא מהשגרה מבלי לשבור קופות חיסכון?

אם בעבר בילוי בטבע היה נחלתם של צעירים וצעירות, היום ישנן אפשרויות אירוח שיכולות לגרום לכך שכל אחד ייהנה מחפשה בטבע עם תנאים שמזכירים בית. אוהלי גלמפינג הם אפשרות מצוינת למי שרוצה חופשה עם נוף יפה, טובלת בירוק, בנקודה מצוינת על המפה, ועם זאת לא מוותר על מזגן, מקלחות ומזרונים נחים.

מה אפשר עוד להרוויח מחופשה באוהלי גלמפינג ומה המחיר של חופשה כזאת? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.


מה זה אוהלי גלמפינג?

אוהלי גלמפינג זהו מושג חדש ויתכן ולא כל אחד כבר מכיר אותו. את המושג קמפינג כל אחד מכיר, ויתכן ואת חלק מציבור המטיילים הוא אפילו מעט מרתיע והקונוטציה שהוא מעלה היא של חוסר נוחות, חום וזבובים. לא עוד!

האירוח באוהלי גלמפינג לוקח את הטוב מכל העולמות – הירוק של הטבע, התחושה של החופש, בשילוב של אוהלים עם מיזוג אוויר, שירותים ומקלחות נוחים ומזרונים שלא צריך להביא מהבית. הנוחות של אירוח ברמה גבוהה עם מחירים שניתן לשלם אותם מבלי להזדקק להלוואה, או לשבירה של קופת חסכון.

איפה נמצאים אוהלי גלמפינג?

מתחמי אוהלי גלמפינג הולכים והופכים נפוצים ולכן הם נמצאים בכל מקום. תוכלו למצוא אתר של אירוח באוהלי קמפינג בים אם תרצו לנפוש באזור הצפון, הדרום או אפילו המרכז. בדרך כלל, מתחמי הגלמפינג ימצאו באתרים שנעים לשהות בהם, פינות חמד בחיק הטבע, טובלים בירוק או צופים למדבר. ההחלטה איפה אתם רוצים לבלות את החופשה הבאה שלכם באוהלי גלמפינג היא לגמרי בידיים שלכם.



למי מתאימה חופשה באוהלי גלמפינג?

חופשה באוהלי גלמפינג מתאימה לכולם. משפחות שמגיעות לנופש בהרכבים שונים ומגוונים, ילדים קטנים, סבים וסבתות. גם כאשר מחפשים מתחם המתאים למספר משפחות, אירוח באוהלי גלמפינג יכול להיות התשובה האידיאלית. טיול אוהלי גלמפינג יכול להתאים גם לקבוצת חברים או אפילו לזוג המחפש קצת יציאה מהשגרה במחירים נוחים. הגודל של אוהלי הגלמפינג הוא לא קבוע, ומשום כך ניתן לבחור אוהל לכל מטרה – קבוצה שרוצה לישון יחד באותו האוהל, יכולה לקחת אוהל בגודל המקסימלי. זוג שרוצה לנפוש, יכול לשהות באוהל גלמפינג בגודל המינימלי, לתחושה רומנטית ואינטימית יותר.

חופשת גלמפינג מחיר משתלם לכל כיס

השאלה המעניינת ביותר היא – כמה האפשרות של לינה באוהלי גלמפינג היא חסכונית? ובכן, תלוי מה מחפשים ולמה התרגלתם עד היום. כמובן שמי שהתרגל לנפוש במלונות או בווילות אירוח עד היום, יוכל להרגיש את החיסכון באופן מובהק.

כאשר מחפשים מקום לינה למשפחה גדולה למספר לילות, העלות ללילה יכולה להסתכם בכמה מאות בודדות, בעוד שבבתי מלון והארחה, המחירים ללילה בתקופות בהם נופשים, לא יורדים מטווח של אלף שקלים ללילה לזוג. ישנם מתחמי גלמפינג שהמחיר כולל ארוחות מסוימות או חוויות אירוח נוספות כמו טיולים באזור ועוד, כדאי לברר.


המלצות

איך מוצאים את אתר הגלמפינג הטוב ביותר לכם או למשפחתכם? כדאי מאד לבדוק באתרים, בתור התחלה, איך נראה האתר בתמונות. אם ישנם חוות דעת של גולשים, כדאי מאד לקרוא ולהתרשם. אם יש לכם מכרים שיכולים להמליץ על אתר שהם שהו בו והחוויה הייתה מוצלחת – קחו אותה בשתי ידיים.





120 צפיות0 תגובות
bottom of page