top of page
חיפוש
  • info492493

חופשה באוהל גלמפינג יוקרתי

אוהלי גלמפינג זוכים להצלחה כי הם מאפשרים לנו ליהנות מכל העולמות: גם להתעורר בחיק הטבע, גם לישון על מזרון מפנק וגם לבלות זמן איכות עם המשפחה, בני הזוג או החברים. אז איך בוחרים את הלוקיישן המושלם ומה ההבדל בין גלמפינג לבין צימר? הנה כל התשובות

גלמפינג יוקרתי מציע חווית תיירות משודרגת. המושג גלמפינג הוא הלחם של המילים "גלמור" ו-"קמפינג", מה שכבר נותן רמז לקראת מה שצפוי לנו. אבל כאשר מגיעים אל השטח ורואים את הרמה הגבוהה של אוהל גלמפינג לעומת האוהל שאנחנו רגילים אליו, מבינים את ההבדל המשמעותי וגם את הערך המוסף שטמון באירוח הזה.

קודם כל, חופשה באוהל גלמפינג יוקרתי מתאימה לגברים ונשים בכל הגילאים. בין אם מדובר על משפחה עם ילדים ופעוטות ובין אם אלו תיירים בפנסיה שהגיעו לישראל מחו"ל, אין כמו אוהל גלמפינג יוקרתי כדי לבלות זמן איכות משותף. אוהלי גלמפינג מצוידים בכל מה שאנחנו צריכים והם ממוקמים בלב הטבע כדי לאפשר לנו להתעורר כל בוקר לציוץ הציפורים. וזו רק ההתחלה.


מה היתרונות של גלמפינג לעומת צימר?

השוואה בין

לבין צימר נפוצה מאוד. לכאורה מדובר בשתי אפשרויות אירוח דומות: גם צימר וגם אוהל גלמפינג נמצאים בחיק הטבע, הם נתפסים בתור אלטרנטיבה למלון ואפשר לבלות בהם עם המשפחה או הילדים. מצד שני, גלמפינג מציע חוויה אחרת לגמרי.

גלמפינג שונה מצימר בכך שהוא מאפשר ממש לישון בחיק הטבע. בעוד צימר דומה יותר לבית מלון, גלמפינג דומה יותר לאוהל. אבל בזכות מתחמי גלמפינג יוקרתיים, האוהל המשודרג כולל את כל מה שהיינו רוצים למצוא בהישג יד – גם בחופשה היא ההפך הגמור מבילוי אורבני.

גם מבחינת המיקום יש לאוהל גלמפינג יוקרתי יתרון מובנה. בגלל העובדה שמדובר על אוהל, אפשר למקם אותו פחות או יותר בכל אתר טבע. התוצאה היא מגוון רחב של אוהלי גלמפינג בפריסה ארצית ובמיקומים מפתיעים. השילוב בין המיקום האטרקטיבי לבין המפרט של האוהל מוכיח את עצמו ומתחמי הגלמפינג זוכים להצלחה שאין לה תחרות.


כל הסיבות לצאת לחופשה

אוהל גלמפינג מאפשר להגיע בהתראה קצרה או בתכנון מראש. אם בוחרים לצאת לחופשה מעכשיו לעכשיו, כל שנדרש הוא לבחור נכון אוהל גלמפינג יוקרתי ולבדוק איפה בדיוק הוא נמצא ומה יש בתוכו. לרוב נעדף למשל אוהל גלמפינג עם חיבור לחשמל כדי להטעין את הסלולרי ולתעד את מה שקורה סביבנו, או אוהל שיש בו מטבח מאובזר לצליית בשר, דגים, ירקות וכל דבר אחר.

בתכנון מראש, כנראה שנרצה להשוות בין סוגים שונים של אוהלי גלמפינג לפי פרמטרים אחרים. בין היתר, נבדוק לכמה אנשים כל סוג של אוהל מתאים ומי יכולים לבלות בו. לאחר מכן נקבל המלצות ונרצה לראות תמונות וסרטונים. אם המחיר מתאים והמיקום משתלב עם עוד אטרקציות באזור, סביר להניח שניתן לאוהל גלמפינג עדיפות על פני כל אפשרות אחרת.


האקלים הישראלי – הזדמנות מעולה לחופשה באוהל גלמפינג

אוהלי גלמפינג הם לא עניין חדש ובכל רחבי העולם ניתן למצוא אותם מספקים אלטרנטיבה למי שנמאס להם מבתי המלון הסטנדרטיים. אבל ספציפית בישראל, האקלים מאפשר לנו למצוא אוהל גלמפינג יוקרתי במרחק נסיעה קצרה ולכל אורך השנה.

עם אוהל גלמפינג מאובזר שיש בו מזגן, ריפוד ומזרון אורטופדי, אנחנו לא צריכים להתלבט פעמיים. כל מה שנותר כדי לתכנן את החופשה המושלמת הוא להחליט על אזור כללי בארץ ולשריין אוהל גלמפינג שיחכה לנו בשטח.

106 צפיות0 תגובות
bottom of page